CEC Bank Mobile Banking – Instrument de plata la distanta tip CEC Bank Mobile Banking prin care clientii pot efectua diferite operatiuni bancare, prin intermediul unei aplicatii instalate pe un terminal mobil de tip smartphone sau tableta cu conexiune la Internet.

- Deschide un cont curent in lei la orice unitate CEC Bank, in cazul in care nu esti deja client al bancii

- Completeaza contractul pentru utilizarea serviciului si cererea de acces la serviciul CEC Bank Mobile Banking

- Trebuie sa detii un terminal mobil (smartphone sau tableta) cu sistem de operare Android minim versiunea 4.x (cu rezolutie mai mare de cel putin 480x800) sau iOS minim versiunea 9.x, nealterate (NU sunt suportate dispozitive Jailbreak sau root!)

- Trebuie sa detii un numar de telefon si servicii de telefonie mobila furnizate de un operator de telecomunicatii la care banca va remite SMS-ul continand codul de activare si link-ul de descarcare aferent Google Play sau App Store si descarca si instaleaza aplicatia direct pe dispozitivul sau mobil

- Trebuie sa ai o conexiune la Internet oferita de furnizorul de servicii de telefonie mobila sau au acces la retele Wi-Fi – serviciile pot fi accesate DOAR de pe smartphone-urile conectate la servicii de Internet si date

- Trebuie sa iti setezi un cod PIN, necesar pentru autentificarea in aplicatie si semnarea tranzactiilor

- Acces la conturile tale, direct pe dispozitivul tau mobil (smartphone sau tableta cu conexiune la Internet)

- Simplitate, siguranta si disponibilitate 24/7

- Mobilitate, comoditate, confort

- Evitarea stresului si a aglomeratiei

- Comisioane reduse cu 50% fata de tariful standard la transferurile interbancare

- 100% reducere fata de tariful standard la transferurile intrabancare

- Transferuri intre conturile proprii, schimburi valutare la curs ferm si constituire/ lichidare depozite in regim non-stop

- Un serviciu de Mobile Banking pus la dispozitie de catre CEC Bank, care iti asigura accesul la produsele si serviciile noastre bancare 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana. Poti sa efectuezi diverse operatiuni bancare, de la birou, de acasa sau de oriunde in lume. Tot ceea ce iti trebuie este un terminal mobilsi o conexiune Internet. Castigi timp, bani si confort.

In platforma de Mobile Banking, codul unic de activare este generat de mecanisme incapsulate in cadrul aplicatiei publicate de catre Banca in magazinele virtuale (Google Play pentru Android si App Store pentru iOS) si este comunicat clientului prin SMS. Autentificarea in aplicatia de Mobile Banking se face cu ajutorul unui generator de parole unice (token software) integrat in aplicatie (transparent pentru utilizator). Activarea token-ului se face pe baza de cod PIN ce contine intre 6-8 caractere numerice. Utilizatorul final introduce PIN-ul, acest cod fiind folosit pentru accesarea cheii secrete a tokenului şi pentru generarea parolelor dinamice. PIN-ul este validat implicit prin validarea parolei dinamice pe server, si nu este validat de aplicatia mobila instalata la client. Implementarea Tokenului mobil se bazeaza pe OATH http://www.openauthentication.org si pe principiile si algoritmii recomandati in aceasta initiativa. La introducerea de 3 ori a unui cod PIN gresit, aplicatia este blocata si va fi necesara reluarea procesului de activare a aplicatiei CEC Bank Mobile Banking. Token-ul software integrat in aplicatie este utilizat pentru semnarea digitala a tranzactiilor, cu informatiile specifice acestora, asigurand astfel non-repudierea. Autorizarea unei tranzactii de catre client in aplicatia CEC Bank Mobile Banking este reprezentata de apasarea butonului “Plateste” urmata de introducerea PIN-ului (cu exceptia transferurilor intre conturile proprii, a constituirilor si lichidarilor de depozite si a schimburilor valutare, unde nu este necesara introducerea codului PIN). Sistemul deconecteaza automat un utilizator dupa maxim 3 minute de inactivitate; pentru relogarea in aplicatie, clientul este obligat sa isi reintroduca PIN-ul.

Codul de activare al aplicatiei CEC Bank Mobile Banking este format din 2 grupuri de cate 8 cifre transmise de Banca prin SMS Clientului. Dupa parcurgerea etapelor de descarcare a aplicatiei din magazinele virtuale, instalare a acesteia pe terminalul mobil detinut este necesara introducerea codului de activare livrat de care Banca in aplicatia de Mobile Banking in vederea setarii unui PIN necesar autentificarii si semnarii tranzactiilor. Codul de activare este valabil 48 de ore de la transmiterea acestuia de catre Banca. In cazul in care clientul nu si-a activat serviciul in acest interval de timp, trebuie sa contacteze Call Center-ul in vederea retrimiterii unui SMS cu un nou cod de activare.

IMPORTANT! CEC Bank va recomanda sa NU scrieti codul de activare intr-un loc vizibil si nici sa nu-l divulgati.

PIN-ul aplicatiei CEC Bank Mobile Banking este o succesiune de 6-8 cifre configurabile de catre Client dupa parcurgerea etapelor de descarcare a aplicatiei din magazinele virtuale, instalare a acesteia pe terminalul mobil detinut si, respectiv, introducerea codului de activare livrat de care Banca. Identificarea personala se face pe baza acestui PIN stabilit de catre client si poate fi schimbat ulterior. Token-ul software integrat in aplicatie este utilizat pentru autentificarea in aplicatie si semnarea digitala a tranzactiilor, cu informatiile specifice acestora, asigurand astfel non-repudierea. Autorizarea unei tranzactii de catre client in aplicatia CEC Bank Mobile Banking este reprezentata de apasarea butonului “Plateste” urmata de introducerea PIN-ului (cu exceptia transferurilor intre conturile proprii, a constituirilor si lichidarilor de depozite si a schimburilor valutare, unde nu este necesara introducerea codului PIN).

IMPORTANT! Pentru a asigura securitatea tranzactiilor, CEC Bank va recomanda sa NU scrieti codul PIN intr-un loc vizibil si nici sa nu-l divulgati.

Numai dupa autentificarea in aplicatie, clientul are posibilitatea sa isi schimbe PIN-ul. Pentru acest lucru este necesar sa acceseze meniul Setari – Setari utilizator.

La introducerea de 3 ori consecutiv a unui cod PIN gresit, aplicatia este blocata si va fi necesara reluarea procesului de activare a aplicatiei CEC Bank Mobile Banking. Pentru reactivare este necesar sa apelati telefonic serviciul suport clienti de la banca la numarul +4(0)21 202.50.50 sau 0 800 800 848 (apel gratuit in reteaua Telekom). Dupa identificare, veti primi prin SMS un alt cod de activare al aplicatiei CEC Bank Mobile Banking, format din 2 grupuri de cate 8 cifre transmise de Banca .

ATENTIE: Codul de activare si codul PIN sunt strict personale. Daca le comunici unei terte persoane, o faci pe propria raspundere!

In cazul pierderii sau furtului terminalului mobil, va rugam anuntati imediat serviciul Call Center de urgenta la numarul +4(0)21 202.50.50 sau 0 800 800 848 (apel gratuit in reteaua Telekom) pentru blocarea accesului la serviciul de Mobile Banking pentru toate terminalele mobile. In cazul inlocuirii, dar si al pierderii sau furtului terminalului mobil trebuie sa va prezentati la cea mai apropiata agentie CEC Bank in vederea completarii anexei corespunzatoare.

Pentru a te asista la utilizarea serviciului CEC Bank Mobile Banking, CEC Bank iti ofera urmatoarele alternative:

- un manual de utilizare care te informeaza cu privire la modul de accesare a diverselor functionalitati ale serviciului postat pe site-ul www.cec.ro;

- un tutorial de utilizare, accesibil atat in sectiunea publica, cat si privata a aplicatiei CEC Bank Mobile Banking;

- un serviciu de asistenta tehnica prin telefon la numerele +4(0)21 202.50.50 sau 0 800 800 848 (apel gratuit in reteaua Telekom);

- un serviciu de asistenta tehnica prin e-mail la mb@cec.ro.

- Plati in lei si in valuta, intre conturile proprii, intra si interbancare

- Programare ordine de plata periodice

- Plati in asteptare - ordine de plata care au indicata o anumita zi de executie a platii, alta decat ziua curenta

Schimburi valutare la curs ferm NON STOP (pentru sume cu valori de pana la 10.000 EURO inclusiv sau echivalent in alta valuta)

- Constituire si lichidare depozite NON STOP

- Plati de facturi de utilitati cu care CEC BANK S.A. a incheiat conventii, inclusiv prin scanarea codului de bare

Prin intermediul contului de card se pot face doar plati INTRABANCARE si INTERBANCARE, precum si catre furnizorii de utilitati cu care banca are incheiate conventii.
Da. Serviciul CEC Bank Mobile Banking poate fi accesat 24 de ore din 24, 7 zile din 7, oferindu-ti acces la informatiile private despre conturile personale oricand si de oriunde din lume. Totusi din motive tehnice, uneori serviciul poate fi intrerupt pentru o perioada scurta de timp. Ora limita de procesare pentru fiecare tip de operatiune apare in partea de sus a ecranului. Anumite tranzactii ordonate pe timpul noptii si in weekend vor fi prelucrate in urmatoarea zi lucratoare. In meniul Lista tranzactii, dupa selectarea contului dorit, puteti vizualiza debitarile si creditarile aferente.
Operatiunile gratuite prin intermediul serviciului CEC Bank Mobile Banking sunt cele legate de soldul conturilor si al vizualizarii listei de tranzactii, operatiunile intre conturile proprii (inclusiv constituire/ lichidare depozite, schimburi valutare) si platile intrabancare in lei, inclusiv platiile catre furnizorii de utilitati cu care CEC BANK S.A. a incheiat conventii.