Caracteristicile serviciului TeleCEC


Serviciul TeleCEC se adreseaza clientilor persoane fizice si juridice, oferind acces la produsele si serviciile bancare prin intermediul convorbirilor telefonice, apeland 021.211.11.11.
Posibilitatea de a efectua tranzactii bancare, precum:
– plati intrabancare si interbancare in lei catre conturile proprii sau ale altor titulari;
– plati in lei catre Trezoreria Statului;
– plati facturi catre furnizorii de utilitati;
– plati intrabancare si interbancare in valuta; 
– constituire si lichidare depozite; 
– operatiuni de schimb valutar la curs ferm.
Consultarea soldurilor si istoricul tranzactiilor afisate pentru conturile curente si de card
Solicitarea de informatii generale, cum ar fi:
- cursuri valutare practicate de CEC Bank;
- dobanzi standard practicate de CEC Bank;
- comisioane.

Avantaje

Economie de timp: nu mai este necesara deplasarea la banca pentru operatiuni bancare curente.
Mobilitate: aveti nevoie doar de acces la telefon, pentru a putea solicita operatiunile dorite .
Accesibilitate: Printr-un singur apel telefonic se pot efectua operatiuni bancare.
Disponibilitate: Programul de lucru este prelungit comparativ cu cel al unitatilor bancare. 
Beneficiati de costuri minime: Tranzactii intrabancare gratuite si transferuri interbancare reduse cu 50%. Incepand cu luna martie 2014, clientii persoane fizice beneficiaza de o reducere cu 50% din valoarea standard a abonamentului Phone Banking - TeleCEC, daca au optat pentru un card de credit Master Card sau o facilitate de overdraft la cardul de debit si nu au acumulat debite restante in ultimele 3 luni.

Cum il puteti obtine?

Serviciul TeleCEC este accesibil in urmatoarele conditii:
- ati semnat cu Banca contractul pentru utilizarea serviciului TeleCEC;
- detineti un cont curent in LEI deschis la CEC Bank
- aveti in posesie dispozitiv-ul digipass/token sub forma de card bancar eliberat de catre Banca;
- apelati numarul de telefon 021.211.11.11;
- comunicati operatorului TeleCEC un cod de autorizare, generat de digipass-ul/token-ul sub forma de card bancar alocat (acelasi dispozitiv care permite accesul pe CEConline);
- trebuie sa cunoasteti raspunsul la intrebarile de securitate*.
*Intrebarile de securitate fac referire la datele personale precizate in contract.

Securitate

Accesul la conturi si efectuarea tranzactiilor bancare sunt permise doar dupa ce clientul genereaza un cod de autorizare cu ajutorul dispozitivul digipass/token sub forma de card bancar.
Toate apelurile sunt inregistrate, convorbirile aferente fiind considerate dovada a operatiunilor bancare solicitate de client.