Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

Achizitioneaza certificatele digitale prin CEC Bank si bucura-te de o interactiune mai simpla cu institutiile statului!

Care sunt pasii de urmat pentru a obtine certificate digitale prin CEC Bank?

Inregistreaza-te on-line pe htts://inregistrare.certsign.ro

Tipareste si semneaza documentele generate automat

Depune in unitatea CEC Bank documentele in doua exemplare, o copie a actului de identitate, declaratia autentificata notarial in original intr-un singur exemplar si Ordinul de plata

CERTSIGN verifica documentele, emite certificatul si ti-l transmite prin curier rapid in cel mult 5 zile

Care sunt avantajele de care te poti bucura?

Timp de emitere de doar 5 zile lucratoare de la primirea tuturor documentelor.

Fara comisioane sau taxe de transport

Suport tehnic 24/24 pentru instalarea si utilizarea certificatului digital

 

Pachetul de semnatura electronica pus la dispozitie Bancii de furnizorul de certificate digitale calificate S.C. CertSign S.A. contine toate elementele necesare pentru crearea semnaturii electronice:

  • certificat digital calificat emis de CertSign valabil 1 an. Certificatul poate fi utilizat pentru crearea unui numar nelimitat de semnaturi electronice de catre titularul sau;
  • dispozitiv criptografic pentru pastrarea certificatului digital si crearea semnaturii electronice;
  • clickSIGN, aplicatie pentru semnarea electronica.

Pentru ce poti folosi semnatura electronica?

  • Depunerea declaratiilor fiscale la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF)
  • Raportarile catre Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) de catre toti prestatorii de servicii medicale (CMI-uri, Spitale, Clinici Private etc.)
  • Semnarea electronica atat a retetelor emise de catre medici (de familie, specialisti etc.) cat si a celor eliberate de catre farmacii
  • Participarea la licitatii electronice prin intermediul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
  • Transmiterea formularelor inteligente catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC)
  • Transmiterea REVISAL catre Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM)
  • Schimbul de informatii intre Societatile de Investitii Financiare si CNVM - in perioada de varf a tranzactiilor bursiere
  • Semnarea electronica si criptarea oricarui tip de documente

Poti achita pachetul de semnatura electronica:

  • direct in contul colector al companiei S.C. CertSign S.A. deschis la Banca, sau
  • prin OP catre contul colector al companiei S.C. CertSign S.A. deschis la Banca.

Poti alege sa primesti pachetul de semnatura electronica:

  • direct la adresa indicata in contract;
  • la sediul unitatii teritoriale a Bancii.
Persoane a caror activitate interfereaza cu Agentia Nationala de Administrare Fiscala si Ministerul Finantelor Publice pentru depunerea on-line a declaratiilor fiscale si a declaratiilor privind impozitul pe venit utilizand Sistemul Electronic National (SEN)

Persoane care vor sa depuna on-line Registrul de Evidenta a Salariatilor, declaratiile fiscale la Inspectoratul Teritorial al Muncii

Reprezentanti legali, administratori de firme in relatia cu Depozitarul Central si Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, Monitorul Oficial, Comisia de Supraveghere a Sistemului de pensii private

Persoane juridice care vor sa-si implementeze fluxuri de documente sau sa comunice in mod legal cu partenerii si clientii lor

Persoane fizice, juridice si PFA in relatia cu Oficiul National al Registrului Comertului pentru:
- infiintari societati comerciale;
- inregistrare si autorizare persoana fizica;
- depunere situatii contabile (cerere, bilant);
- cereri folosite in mod frecvent in aceasta relatie.

Persoane fizice care doresc sa semneze electronic documente cu valoare legala

Persoane fizice care obtin venituri din:
- activitati independente (comert, profesii libere, drepturi de proprietate intelectuala);
- arendarea folosirii bunurilor;
- activitati agricole;
- operatiuni valuta la termen;
- transferul titlurilor de valoare (actiuni) pentru depunerea declaratiei privind impozitul pe venit.

Entitati care comunica electronic si doresc sa respecte principiile de autenticitate, integritate, nerepudiere si confidentialitate

Persoana fizica:

  • Contract prestari servicii in doua exemplare (Termeni si conditii generale), semnate in original de catre reprezentantul legal sau de imputernicitii acestuia;
  • Declaratie autentificata notarial (un exemplar original);
  • Copie BI/CI a persoanei titulare a certificatului (Utilizatorul);
  • Copie OP aferent platii in avans a valorii contractului; 
  • Copie Carnet membru CECCAR/APEC (daca este cazul);
  • Alte documente doveditoare, daca este cazul.

Persoana juridica:

  • Contract prestari servicii in doua exemplare, semnate in original de catre reprezentantul legal sau de imputernicitii acestuia;
  • Termeni si conditii generale in doua exemplare semnate in original de catre reprezentantul legal sau de imputernicitii acestuia;
  • Declaratie autentificata notarial un exemplar original;
  • Copie BI/CI a persoanei titulare a certificatului (Utilizatorul);
  • Copie OP aferent platii in avans a valorii contractului;
  • Copie Carnet membru CECCAR/APEC (daca este cazul);
  • Alte documente doveditoare, daca este cazul.

 

Descarca:

 

*Pentru accesare, documentul trebuie salvat si deschis local