Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

Pentru a contesta o tranzactie efectuata printr-un card CEC Bank, va punem la dispozitie urmatoarele variante:

1) Apel telefonic:
+40-(0)21.202.69.99
+40-(0)21.315.71.00
+40-(0)21.202.50.50

2) Direct pe site-ul www.cec.ro, sectiunea Contact (https://www.cec.ro/contact), urmand doar cativa pasi simpli:

- selectati optiunea "Vreau sa: Contest o tranzactie efectuata prin card CEC Bank"
- in functie de tranzactia reclamata, alegeti "Contestatie tranzactie recunoscuta/autorizata" sau "Contestatie tranzactie nerecunoscuta/neautorizata"
- descarcati fie varianta .DOC (formular editabil, care poate fi incarcat pe site imediat dupa completare), fie varianta .PDF (aceasta trebuie printata, completata, semnata, scanata si abia apoi incarcata pe site)
- daca dispuneti si de alte documente (ex. chitante EPOS), le puteti incarca si pe acestea

3) La sediul oricarei unitati teritoriale a bancii

CEC Bank va depune eforturi pentru rezolvarea contestatiei in cel mai scurt timp posibil.