Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

Pentru a contesta o tranzactie efectuata printr-un card CEC Bank, iti punem la dispozitie mai multe variante. Depunem toate eforturile pentru rezolvarea contestatiei in cel mai scurt timp posibil.

Cum poti contesta o tranzactie efectuata printr-un card CEC Bank?

Prin apel telefonic la numerele +40-(0)21.202.69.99, +40-(0)21.315.71.00 sau +40-(0)21.202.50.50

Direct pe site-ul Bancii, la sectiunea Contact, urmand doar cativa pasi simpli*

La sediul oricarei unitati teritoriale a Bancii

*Selecteaza optiunea "Vreau sa: Contest o tranzactie efectuata prin card CEC Bank". In functie de tranzactia reclamata, alege "Contestatie tranzactie recunoscuta/autorizata" sau "Contestatie tranzactie nerecunoscuta/neautorizata" si apoi descarca fie varianta .DOC (formular editabil, care poate fi incarcat pe site imediat dupa completare), fie varianta .PDF (aceasta trebuie printata, completata, semnata, scanata si abia apoi incarcata pe site). Daca dispui si de alte documente (ex. chitante EPOS), le poti incarca si pe acestea.