Care sunt avantajele oferite de serviciu?

  • Poți efectua operațiuni bancare de la distanță, printr-un simplu apel telefonic
  • Programul de lucru al operatorilor TeleCEC este prelungit comparativ cu cel al unităților bancare
  • Tranzacții intrabancare gratuite și transferuri interbancare reduse cu 60%
  • Reducere cu 50% din valoarea abonamentului dacă ai optat pentru un card de credit Mastercard sau o facilitate de overdraft la cardul de debit și nu ai debite restante în ultimele 3 luni
  • Bonus de dobândă de 0,10% pentru depozitele în lei constituite prin TeleCEC
  • Schimburi valutare procesate la un curs de schimb cu 0,0025 lei mai avantajos față de cursul de schimb valutar în cont la ghișeu, atât la vânzarea cât și la cumpărarea de valută

Cum obții Phone Banking TeleCEC?

  • Deschide un cont la CEC Bank, 100% online. Accesează platforma CEC_IN și obține online Pachetul Bun Venit, care îți pune la dispoziție cont curent în lei, card de debit Visa în lei și acces la serviciul CEC Bank Mobile Banking
  • Semnează cu Banca contractul pentru utilizarea serviciului TeleCEC
  • Apelează numărul de telefon 021.211.11.11. Comunică-i operatorului TeleCEC codul de autorizare generat de digipass-ul/token-ul sub formă de card bancar eliberat de Bancă și apoi răspunde la întrebările de securitate care fac referire la datele personale din contract
Mai multe detalii

Serviciul se adresează clienților persoane fizice și juridice

Poți efectua tranzacții bancare, precum:

  • Plăti intrabancare și interbancare în lei către conturile proprii sau ale altor titulari;
  • Plăti în lei către Trezoreria Statului;
  • Plăti facturi către furnizorii de utilități;
  • Plăti intrabancare și interbancare în valută;
  • Constituire și lichidare depozite;
  • Operațiuni de schimb valutar la curs ferm.

Poți consulta soldurile și istoricul tranzacțiilor afișate pentru conturile curente și de card

Poți solicită informații generale, cum ar fi:

  • Cursuri valutare practicate de CEC Bank;
  • Dobânzi standard practicate de CEC Bank;
  • Comisioane.

Accesul la conturi și efectuarea tranzacțiilor bancare sunt permise doar după ce clientul generează un cod de autorizare cu ajutorul dispozitivul digipass/token sub formă de card bancar.

Toate apelurile sunt înregistrate, convorbirile aferente fiind considerate dovadă a operațiunilor bancare solicitate de client.