Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

Pe fondul crizei epidemiologice cu COVID-19, CEC Bank, institutia financiara cu cea mai lunga traditie si cea mai extinsa retea din Romania, anunta ca este pregatita sa sustina amanarea pentru 30 de zile a platii ratelor la creditele acordate persoanelor fizice.

Masura se aplica automat tuturor clientilor care nu dispun in conturile deschise la Banca, la data scadentei, de sumele aferente platii ratelor la credite si limite de credit prin carduri, fara a fi necesare demersuri suplimentare si este valabila pentru toate creditele: pentru locuinte, pentru consum sau pentru limite de credit prin carduri. In acelasi timp, Banca sfatuieste clientii care au acces la solutii de plati la distanta (internet banking sau/si mobile banking), sa isi ramburseze ratele chiar si in aceasta perioada, avand in vedere ca la urmatoarea scadenta vor avea o presiune mai mare asupra bugetului, avand de rambursat si rata amanata, si rata scadenta din luna respectiva.

"In aceasta perioada, trebuie sa dam dovada de responsabilitate si solidaritate si fiecare dintre noi poate contribui cu solutii in mod voluntar. Avand in vedere contextul actual, am decis sa actionam proactiv pentru a veni in ajutorul clientilor CEC Bank care trec printr-o situatie dificila in aceasta perioada. Astfel, CEC Bank a amanat pentru 30 de zile plata ratelor datorate de clientii persoane fizice, sperand ca astfel sa contribuim, prin masuri de distantare sociala, la reducerea raspandirii virusului. In functie de cum evolueaza situatia, vom ajusta masurile astfel incat sa venim in ajutorul clientilor nostri", a declarat Bogdan Neacsu, presedinte - director general al CEC Bank.

Astfel, clientii persoane fizice vor putea sa-si plateasca ratele oricand, in termen de maximum 30 de zile de la scadenta. Pentru perioada de amanare de 30 de zile, nu se vor aplica penalitati, iar clientii nu vor fi raportati la Biroul de Credit. Durata contractului va ramane neschimbata, deci nu va fi necesara semnarea unor acte aditionale.

CEC Bank recomanda tuturor clientilor ca in aceasta perioada sa utilizeze canalele alternative, precum Mobile Banking si Internet Banking. Aceste platforme ofera acces la operatiunile bancare curente, precum transferuri catre terti, plata facturilor, constituirea de depozite si plata ratelor la credite. Recent, banca a anuntat posibilitatea deschiderii conturilor la distanta, 100% online, inclusiv pentru clientii noi prin intermediul serviciului CEC IN. In ceea ce priveste clientii persoane juridice, CEC Bank este pregatita sa vina in sprijinul celor care se confrunta cu dificultati economice, cum ar fi suspendarea activitatii sau reducerea acesteia, in contextul actual. Comunicarea este esentiala in aceasta perioada si de aceea, Banca recomanda clientilor persoane juridice sa contacteze Client Manager-ul lor daca se confrunta cu probleme. Banca va cauta solutii personalizate pentru business-urile afectate si va trata cu celeritate fiecare caz si situatie in parte.

***

Despre CEC Bank

CEC Bank este institutia financiara cu cea mai lunga traditie. Fondata in 1864, CEC Bank are in prezent peste 2 milioane de clienti, cea mai extinsa retea nationala, cu peste 1.000 de sucursale si unitati teritoriale si active de 29,3 miliarde lei, la sfarsitul anului 2018.

CEC Bank este o banca universala de top pe piata romaneasca, care ofera o gama completa de produse si servicii persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor mari, prin multiple canale de distributie: unitati bancare, retele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking si phone-banking (Tele CEC).

Statul roman, prin Ministerul Finantelor Publice, este unicul actionar al CEC Bank, iar in luna noiembrie a acestui an (a.c. 2019), in urma acordului Comisiei Europene, capitalul bancii a fost majorat cu 940 milioane lei.

Mai multe detalii despre produsele si serviciile oferite de CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate a Bancii, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro