Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

CEC Bank, institutia financiara cu cea mai lunga traditie si cea mai extinsa retea din Romania, lanseaza procesul de contractare online, la distanta a serviciilor bancare, prin lansarea pachetului "Bun Venit!".

Pachetul "Bun Venit!" include un cont curent, emiterea unui card de debit si acces la Mobile Banking. Contul curent si accesul la Mobile Banking se activeaza instant, dupa finalizarea procesului de inregistrare online, iar cardul se emite si se trimite prin posta la adresa indicata.

"Extinderea serviciilor si a bazei de clienti inclusiv prin atragerea de clienti la distanta, din Romania si din diaspora este parte din planul de afaceri al CEC Bank, agreat cu Comisia Europeana in procesul de aprobare a majorarii de capital, in conditii de piata. Deschiderea conturilor de la distanta, 100% online, fara deplasari la ghiseele bancii si fara hartii este parte din solutia pe care o oferim celor pentru care timpul este o resursa pretioasa”, a declarat Bogdan Neacsu, presedinte director general al CEC Bank.

Pentru deschiderea 100% online a contului se acceseaza pagina dedicata de pe site-ul cec.ro si se parcurge fluxul pentru activarea serviciilor. Sunt necesare cartea de identitate romaneasca, un telefon mobil sau un calculator cu camera video si cu acces la Internet.

Serviciile bancare pot fi accesate atat de clientii din Romania, cat si de cei din diaspora.

Pentru deschiderea de conturi de la distanta, CEC Bank se bazeaza atat pe algoritmi de inteligenta artificiala pentru recunoasterea actelor de identitate cat si pentru recunoastere faciala, dar si pe o verificare personala, realizata de catre angajati ai bancii, in cadrul unui scurt apel video. Lansarea serviciilor bancare de la distanta a presupus dezvoltarea platformei IT necesare folosind atat resurse interne, cat si servicii specializate din surse externe, precum solutiile pentru recunoasterea datelor si pentru recunoastere faciala. De asemenea, pentru serviciile de inrolare online, CEC Bank a colaborat cu un start-up romanesc, FintechOS.

Comisioanele de administrare sunt ZERO pentru clientii care au un rulaj lunar de peste 700 de lei, altfel aplicandu-se un comision de 5,9 lei/luna.

***

Despre CEC Bank

CEC Bank este institutia financiara cu cea mai lunga traditie. Fondata in 1864, CEC Bank are in prezent peste 2 milioane de clienti, cea mai extinsa retea nationala, cu peste 1.000 de sucursale si unitati teritoriale si active de 29,3 miliarde lei, la sfarsitul anului 2018.

CEC Bank este o banca universala de top pe piata romaneasca, care ofera o gama completa de produse si servicii persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor mari, prin multiple canale de distributie: unitati bancare, retele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking si phone-banking (Tele CEC).

Statul roman, prin Ministerul Finantelor Publice, este unicul actionar al CEC Bank, iar in luna noiembrie a acestui an (a.c. 2019), in urma acordului Comisiei Europene, capitalul bancii a fost majorat cu 940 milioane lei.

Mai multe detalii despre produsele si serviciile oferite de CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate a Bancii, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro