• Unitățile CEC Bank sunt igienizate constant. Cu toate acestea, va rugăm să folosiți soluțiile de dezinfectare a mâinilor atunci când intrați în unitățile noastre. Le găsiți în orice unitate CEC Bank.
  • Pentru siguranță dumneavoastră, păstrați distanța de cel puțin 1,5 m față de alte persoane, atât în interiorul unităților CEC Bank, cât și înainte de a intra in acestea. Va mulțumim!
  • Vă recomandăm să vă spălați cât mai des pe mâini cu apă și săpun, cel puțin 20 de secunde.
  • Vă recomandăm să folosiți cardul bancar ca modalitate de plata.
  • Le mulțumim colegilor care muncesc în această perioadă în unitățile CEC Bank pentru că fiecare client să aibă acces la serviciile financiare. Va rugăm aveți grijă de ei și respectați toate recomandările pentru ca noi toți să fim în siguranță!
  • Vă rugăm să evitați drumurile în agenții și să utilizați plata cu cardul sau cu telefonul, plata online în mediul securizat și serviciile CEC Bank Mobile Banking, CEConline, CEC_IN. Mai multe detalii despre serviciile CEC Bank pe www.cec.ro
  • Pentru a evita aglomerația, în această perioadă am limitat numărul de clienți maxim permis concomitent în unitățile noastre. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să păstrați distanță de cel puțin 1,5 m față de alte persoane, atât în interiorul unităților CEC Bank, cât și înainte de a intra in acestea.
  • Economiile tale au fost și vor fi în siguranță la CEC Bank! Îți reamintim că Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare garantează depozitele, în orice monedă, în limita plafonului de 100.000 de euro, în echivalent lei.

 

 

Întrebări frecvente COVID-19

 

Cum pot avea acces la serviciile CEC Bank în această perioadă?

În primul rând, îți recomandăm să nu te expui la riscuri și să îți iei toate măsurile de precauție recomandate de autorități.

  • Evită să te deplasezi în unitățile băncii dacă nu este ceva urgent.
  • Folosește CEConline - Internet Bankingul sau CEC Bank Mobile Banking pentru operațiunile de zi cu zi: verificare șolduri, plata facturilor, a ratelor și acces la depozite.
  • Dacă vrei să devii client CEC Bank, o poți face 100% online, accesând linkul CEC_IN. Fără hârtii și drumuri la bancă. Vei primi cardul direct acasă și ai acces la aplicația de Mobile Banking, direct de pe telefon.
  • Folosește cardul pentru plăți contactless sau plătește direct cu telefonul în magazine. Dacă ai un telefon cu Android, descarcă și folosește aplicația CECPay. Dacă ai iPhone, înrolează-ți cardul CEC Bank în Apple Pay.
  • Limitează folosirea bancnotelor și a monedelor. Bancnotele trec prin multe mâini și pot transmite viruși și bacterii.
Ce măsuri de igienă au fost implementate în unitățile CEC Bank?

CEC Bank este și va continua să fie alături de clienții săi, iar unitățile CEC Bank rămân deschise. Respectăm pe deplin toate regulile de igienă recomandate de autorități.

  • Toate suprafețele și spațiile sunt dezinfectate corespunzător (mânerele ușilor, suprafețele birourilor etc.).
  • Am pus la dispoziția clienților soluții de dezinfectare a mâinilor. Recomandăm tuturor celor care ne vizitează să le folosească.
  • Limităm numărul de persoane prezente simultan în cadrul unei unități, astfel încât să păstrăm limita de siguranță de 1,5 metri.
Care va fi disponibilitatea unităților CEC Bank în această perioadă?

CEC Bank este și va continua să fie alături de clienții săi și să ofere acces la servicii bancare prin intermediul rețelei de unități teritoriale.

Având în vedere că în această perioadă un număr de salariați sunt fie în grupe de risc, fie beneficiază de zile libere pentru supravegherea copiilor sau au rude care s-au întors din țările afectate, numărul personalului disponibil este în scădere și am ajustat programul unităților sau am închis anumite agenții a căror activitate va fi preluată de unitățile din proximitate.

Puteți să consultați programul unităților aici

CEC Bank a activat Planul de Continuitate de business, iar diferite măsuri vor fi activate în funcție de evoluția evenimentelor, astfel încât să asigurăm continuitate în furnizarea serviciilor bancare.

Bancomatele funcționează normal în această perioada?

Bancomatele noastre sunt alimentate constant. Monitorizăm cu atenție ritmul retragerilor de numerar în vederea realimentării acestora.

Ce se întâmplă cu ratele dacă sunt în carantină sau autoizolare?

Îți recomandăm să utilizezi canalele bancare la distanță – Mobile Banking, Internet Banking – pentru a te asigura de disponibilitatea sumelor în cont. Pentru cei care nu au acces la Mobile Banking sau Internet Banking, CEC Bank a anunțat că, pe durata stării de urgență, este pregătită să susțină amânarea pentru 30 de zile a plății ratelor la creditele acordate persoanelor fizice. Măsura se aplică automat și este valabilă pentru toate creditele: pentru locuințe, pentru consum sau pentru limite de credit prin carduri.

Atragem atenția că este vorba de o amânare, nu de o re-eșalonare sau o rescadentare a creditului și că, în perioada următoare, vor trebui achitate și rata amânată și ratele curente.

Ce soluții aveți pentru clienții afectați de COVID 19?

Suntem aici pentru a găsi soluții pentru clienții afectați de criză COVID-19 care se confruntă cu situații precum șomajul tehnic, pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate. Aceste situații sunt analizate de la caz la caz pentru a putea veni cu soluții adaptate precum reeșalonarea creditului, acordarea unei perioade de grație și prelungirea duratei de creditare etc.

Dacă te afli într-una din aceste situații, te rugăm să te adresezi consilierilor din unitățile CEC Bank, respectând reglementările privind circulația persoanelor.

În ceea ce privește declarațiile oficialilor privind amânarea ratelor cu nouă luni, așteptăm adoptarea actelor normative necesare. Suntem în contact continuu cu autoritățile și vom implementa aceste măsuri imediat ce vom avea un cadru legal.

Ce soluții are CEC Bank pentru clienții IMM și companii afectați de COVID-19?

CEC Bank este pregătită să își sprijine clienții pentru a putea trece peste această perioada.

Banca a întrerupt orice procedura de colectare pentru cei care au înregistrat restanțe pentru prima dată în luna martie.

De asemenea, pentru clienții ale căror afaceri sunt afectate în acest context sunt sfătuiți să ia cât mai repede legătură cu banca, prin intermediul Client Manager-ul alocat. CEC Bank va căuta soluții personalizate pentru business-urile afectate și va trata cu celeritate fiecare caz și situație în parte, de la rescadentari pe termen scurt, la soluții complexe precum reașezarea structurii de finanțare.

În ceea ce privește declarațiile oficialilor privind amânarea ratelor cu nouă luni, așteptăm adoptarea actelor normative necesare. Suntem în contact continuu cu autoritățile și vom implementa aceste măsuri imediat ce vom avea un cadru legal.

Recomandați să avem mai multe fonduri disponibile pe contul curent dacă întrăm intr-o criză economică din cauza virusului?

Serviciile băncii rămân disponibile în aceeași manieră ca și până acum, iar operațiunile CEConline (Internet Banking) sau CEC Bank Mobile Banking rămân disponibile, 24/24 ore și 7 zile din 7. Banii tăi vor fi întotdeauna în siguranță la CEC Bank, indiferent că îi ții într-un cont curent sau într-un depozit la termen.

Ce tipuri de atacuri cibernetice pot fi în perioada următoare și la care trebuie să fiu atent?

În primul rând, trebuie să ții cont de faptul că banca nu îți va cere niciodată să ii transmiți date cu caracter personal sau legate de contul tău prin email, telefon sau SMS, și nici nu va include link-uri în comunicări, ci te va ruga să te înregistrezi direct în canalele oficiale.

Te rugăm să acorzi atenție mesajelor legate de COVID-19 pe care le primești în această perioada. Ar putea fi mesaje de tip Phishing, criminalii cibernetici profitând de orice eveniment major pentru atingerea scopurilor. În acest caz, aceștia profită de frică și trimit mesaje ce vin aparent de la entități recunoscute, care conțin atașamente/linkuri ce ar furniza informații importante despre COVID-19 (măsuri de protecție, cazuri noi, hărți de răspândire a cazurilor), oferă vânzarea de echipamente de protecție la prețuri foarte bune sau sunt chiar cereri de donații pentru a ajuta în lupta împotriva COVID-19. La fel ca în cazul oricăror mesaje de tip phishing, vigilența și atenția la detalii sunt importante. Nu deschideți mesaje nesolicitate sau a căror sursă nu o recunoașteți.

 

 

Program funcționare agenții

 

Pentru a preveni răspândirea COVID-19, am luat decizia de a modifica programul de funcționare a agențiilor noastre.

Vezi aici programul unităților