Sef serviciu - Directia Analiza si Optimizare Experienta Clienti, Serviciul Customer Experience pe Canale Digitale
17.02.2021

Principalele responsabilitati:

  • Propune masuri pentru imbunatatirea experientei oferite clientilor in relatia cu Banca, precum si pentru consolidarea imaginii Bancii si a atingerii obiectivelor de business;
  • Este responsabil de realizarea audit-ului la nivelul asseturilor digitale si faciliteaza procesul de design thinking derulat de catre echipele interdepartamentale;
  • Coordoneaza activitatea de identificare a diferentelor dintre experienta dorita si cea existenta pe toate canalele online de interactiune cu clientul si dezvolta planurile pentru solutionarea zonelor problematice (pain points);
  • Propune modificari ale design-ului/ proceselor/ procedurilor care sa conduca la cresterea calitatii experientei utilizatorului;
  • Propune crearea de noi aplicatii/ functionalitati/ design, deschiderea de noi canale digitale de interactiune care sa raspunda nevoilor identificate ale clientilor si sa eficientizeze relatia cu acestia;
  • Realizeaza analiza pe tip de client si propune actualizarea datelor existente (demografice, tranzactionale, etc) prin integrare cu date calitative ce ajuta la construirea unui profil 360 al clientului (istoric conversational etc.), sub auspiciile reglementarilor in vigoare;
  • Propune implementarea de instrumente de CX, de la cele care permit abordari personalizate 360 si analize predictive pana la dezvoltarea de chatbots si asistenti virtuali etc.;
  • Se implica in prototiparea si testarea designului, functionalitatilor si proceselor aferente interactiunilor digitale;
  • Asigura functia de Quality Assurance pe zona de CX, asigurand adaptarea continua la nevoile clientului si conformitatea cu brandul.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate (preferabil economice sau domenii conexe); studiile postuniversitare/ MBA/ certificari in aria specifica de activitate constituie un avantaj;
  • Experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul financiar-bancar, din care cel putin 2 ani in zona de Customer Experience sau zone similare;
  • Experienta manageriala sau de coordonare minim 1 an;
  • Excelente abilitati de comunicare, relationare si prezentare, atentie la detalii;
  • Capacitate dezvoltata de analiza si sinteza;
  • Capacitate dezvoltata de coordonare, organizare si monitorizare, time-management;
  • Orientare catre actiune si rezultate; capacitate ridicata de adaptare; responsabilitate;
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
  • Cunostinte avansate de operare PC (MS Office), in special in utilizarea Excel, PowerPoint; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie si o scrisoare de recomandare pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 23 februarie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *