1. Card2Card Transfer și acceptarea folosirii aplicației

Termenii și condițiile pentru Client (denumiți în continuare „Termenii”) constituie un contract legal încheiat între CEC Bank S.A., instituție de credit înființată în România, cu sediul în București, Calea Victoriei nr. 13, Sector 3, telefon: 021.314.28.68, fax: 021.310.09.11, nr. Registrul Comerțului J40/155/1997, nr. Registru bancar RB–PJR–40–046/17.09.1999, capital social 2.290.661.600 lei, cod TVA RO 361897, CUI 361897 și dumneavoastră („clientul”).

Va recomandăm să citiți integral prezenții Termeni înainte de a decide dacă ii acceptați și continuați procesul de înregistrare. Dacă nu sunteți de acord cu oricare dintre prevederile termenilor sau a Informării privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul aplicației Card2Card Transfer, va rugăm să nu accesați, navigați sau utilizați aplicația, și nici software-ul, serviciile, informațiile, materialele sau alte asemenea cuprinse în aplicație.

Dacă în orice moment după înregistrarea în aplicația Card2Card Transfer decideți că nu mai sunteți de acord cu prezentii Termeni, va rugăm să dezinstalați aplicația.

Alegând opțiunea “ACCEPTAȚI ȘI CONTINUAȚI” din cadrul aplicției sunteți de acord cu utilizarea Card2Card Transfer în condițiile menționate în termenii de utilizare și informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Termenii și condițiile de utilizare a aplicației Card2Card Transfer, așa cum sunt prezentați în prezentul document, sunt și vor fi guvernați și interpretați în conformitate cu legea română.

Termenii stabilesc modul în care puteți utiliza cardurile în aplicația Card2Card Transfer. Termenii se completează cu Condițiile generale de afaceri ale CEC Bank. Toate aceste documente sunt disponibile pe site-urile băncii - www.cec.ro.

Pentru a putea folosi aplicația, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza și/sau beneficia de serviciile prezente în cadrul Aplicației, este necesar să dețineți cel puțin un card de debit emis pe persoană fizică și/sau juridică.

Prin înregistrarea în aplicație confirmați că aveți 18 ani împliniți și că nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de Card2Card Transfer.

CEC Bank depune toate eforturile împotriva utilizării necorespunzătoare a acestei aplicații și facilităților acesteia. CEC Bank va monitoriza modul Dumneavoastră de utilizare a aplicației pentru a se asigura că acesta corespunde prezentilor Termeni și că serviciile nu sunt folosite într-un mod abuziv.

2. Ce este Card2Card Transfer?

Card2Card Transfer este o aplicație informatică securizată, sub formă unui portofel digital, accesibilă prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet, unde utilizatorii pot realiza următoarele:

  • pot adaugă carduri emise pe numele lor de către instituții financiar-bancare;
  • pot adaugă carduri de loialitate emise de comercianți;
  • transferuri de bani către carduri emise de bănci din țările menționate la punctul 3.3;
  • vizualizarea detaliilor cardurilor adăugate în aplicație și tranzacțiile efectuate cu aceste carduri;
  • setarea primirii de alerte de tip “push notification” pentru tranzacțiile efectuate cu cardurile fizice și cu cardurile inrolate în aplicație.

Utilizatorii pot consulta detalii despre aplicația Card2Card Transfer și funcționalitățile acesteia pe https://www.cec.ro/card2card-transfer/.

Aplicația poate fi utilizată pe sistemele de operare IOS și Android și este necesar să fie instalată din magazinele dedicate (Google Play Store – pentru Android, respectiv App Store pentru IOS).

CEC Bank își rezervă dreptul de a adaugă noi funcționalități ale aplicației, pe care le va aduce la cunoștință utilizatorilor în cadrul aplicației.

3. Cum accesezi Card2Card Transfer?

3.1. Înregistrarea și identificarea utilizatorului

Pentru înregistrarea în aplicația Card2Card Transfer și crearea contului este necesar ca utilizatorul să ofere următoarele informații obligatorii: numele și prenumele; adresa de e-mail, numărul de telefon mobil, validat prin introducerea codului primit prin SMS și PIN-ul care se dorește a fi utilizat pentru accesarea aplicației;

3.2. Autentificarea utilizatorului pentru accesarea și utilizarea Card2Card Transfer

Autentificarea în aplicație se realizează în baza PIN-ului setat în momentul creaari contului de utilizator.

3.3. Înrolarea cardului

Utilizatorii pot adaugă în Card2Card Transfer doar carduri de debit emise de instituții financiar-bancare:

a) persoană fizică – cardurile emise pe numele titularului și cardurile suplimentare (card emis de banca pe contul clientului, la cererea acestuia, pe numele unei terțe persoane desemnate de către client), înregistrate în sistemul băncii ca atare;

b) persoană juridică – cardurile emise pe numele utilizatorilor de card.

Instituțiile financiar-bancare ale căror carduri de debit și de credit pot fi utilizate prin aplicația Card2Card transfer sunt: România, Italia, Spania, Franța, Germania, Marea Britanie, Scoția, Irlanda, Țară Galilor, Olanda, Belgia, Suedia, Norvegia, Danemarca, Finlanda, Austria.

4. Ce poți face în Card2Card Transfer?

Mai jos sunt descrise funcționalități disponibile în aplicația Card2Card Transfer . Acestea se pot completa cu noi funcționalități, comunicate pe pagină 

A) Transferuri de bani

Transferurile de bani prin intermediul Card2Card Transfer vor permite utilizatorilor să inițieze trimiteri de bani, solicitări de bani către/de la numere de telefon editate de utilizator, care sunt/nu sunt salvate în agenda telefonului (care sunt sau nu sunt utilizatori Card2Card Transfer) și transferuri între carduri.

Transferurile (trimitere de bani, cerere de bani) sunt limitate prin praguri zilnice pe card, atât că suma, cât și că număr de tranzacții:

  • pentru transferurile naționale: minim 10 lei/tranzacție, maxim 4500 de lei/zi/card și maxim 6500 lei/luna/card, maxim 5 tranzacții/zi/card și maxim 15 tranzacții/luna/card;
  • pentru transferurile internaționale: minim 10 lei/tranzacție, maxim 4500 de lei/zi/card și maxim 6500 lei/luna/card, maxim 10 tranzacții/zi/card și maxim 20 tranzacții/luna/card.

Transferurile (trimitere de bani, cerere de bani) sunt comisionate astfel:

  • Plățile efectuate între cardurile emise de CEC Bank sunt gratuite;
  • Plățile efectuate din cardurile de debit către cardurile emise de alte bănci din țară și străinătate sunt comisionate cu 3 lei per tranzacție;
  • Plățile efectuate din cardurile de credit către cardurile emise de alte bănci din țară și străinătate sunt comisionate cu 7 lei per tranzacție;
  • Încasările sunt gratuite.

 

Utilizatorul este informat pentru fiecare tranzacție asupra valorii comisionului fiind necesar acceptul sau în acest sens.

B) Vizualizare istoric tranzacții

Utilizatorul poate vizualiza tranzacțiile efectuate prin aplicația Card2Card Transfer alegând opțiunea “Istoric tranzacții” din meniul principal.

Transferurile (trimitere de bani, cerere de bani) sunt comisionate astfel:

Plățile efectuate între cardurile emise de CEC Bank sunt gratuite; Plățile efectuate din cardurile de debit către cardurile emise de alte bănci din țară și străinătate sunt comisionate cu 3 lei per tranzacție; Plățile efectuate din cardurile de credit către cardurile emise de alte bănci din țară și străinătate sunt comisionate cu 7 lei per tranzacție; Încasările sunt gratuite.

 

5. Declarații și garanții

La momentul înregistrării în vederea utilizării Card2Card Transfer, declarați și garantați următoarele:

  • că aveți dreptul, autoritatea și capacitatea deplină de exercițiu în vederea accesării și utilizării aplicației;
  • că sunteți titularul cardurilor pe care le adăugați în aplicația Card2Card Transfer;
  • că nu comunicați codul PIN al aplicației unei terțe persoane, întrucât prin divulgarea acestuia va expuneți riscului de utilizare a cardurilor la plata înrolate în aplicație de către alte persoane. Sunteți exclusiv responsabil pentru menținerea confidențialității și păstrarea în siguranță a datelor introduse în aplicația Card2Card Transfer și a codului PIN al aplicației. Mai mult, sunteți responsabil pentru activitățile de orice natură ce au loc în contul dumneavoastră;
  • va obligați să ne anunțați imediat de orice utilizare neautorizată a contului dumneavoastră sau de orice încălcare a securității contului de care deveniți conștient sau pe care în mod rezonabil ar trebui să o suspectați. Cu toate acestea, indiferent de această notificare, nu vom răspunde pentru pierderile pe care ați putea să le suportați că urmare a utilizării neautorizate a contului dumneavoastră. (indiferent dacă o astfel de utilizare se produce cu sau fără cunoștință dumneavoastră);
  • va obligați să ne anunțați în cazul lipsei, pierderii sau furtul telefonului mobil pe care este instalată aplicația Card2Card Transfer;
  • că nu veți falsifică sau oferi informații eronate despre identitatea sau intențiile dumneavoastră în legătură cu orice ar avea legătură cu aplicația;
  • că nu veți transmite, distribui sau oferi orice informații sau materiale care sunt în tot sau în parte ilegale, false, frauduloase sau inadecvate, ofensatoare sau care încalcă ordinea publică și bunele moravuri;
  • că veți asigura și menține securitatea fizică și logică a telefonului, conform recomandărilor producătorului și a bunelor practice;
  • să actualizați sistemul de operare conform recomandărilor producătorului și să utilizați doar versiunile oficiale ale sistemului de operare furnizat de producător;
  • să nu inhibați protecțiile de securitate a sistemelor de operare recomandate de producătorul de telefoane;
  • că veți instala Card2Card Transfer doar din magazinele dedicate- Google Play Store și App Store, România, publicate de CEC Bank; să nu instalați aplicații din surse neoficiale, acestea ar putea compromite securitatea aplicației;
  • că nu veți încalcă orice drept prevăzut prin lege, drepturi de proprietate, drepturi intangibile, dreptul privind confidențialitatea sau datele cu caracter personal ale altora;
  • că nu veți utiliza conținutul aplicației pentru a revinde, distribui sau folosi serviciile oferite;
  • că veți accesa conturile deschise pe numele dumneavoastră în calitate de utilizator al aplicațiilor de monitorizare a activității fizice și veți păstra confidențialitatea acestor date;
  • confirmați că ați citit prezentii Termeni, că sunteți de acord cu aceștia și cu prelucrarea datelor cu caracter personal menționate în cuprinsul Informării privind prelucrarea a datelor cu caracter personal în cadrul Card2Card Transfer, în vederea utilizării aplicației;
  • prin utilizarea aplicației nu veți încalcă nicio lege sau regulament al țării în care domiciliați, dumneavoastră fiind singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor și regulamentelor locale aplicabile.
6. Încetarea sau modificarea Card2Card Transfer

Încetarea utilizării Card2Card Transfer de către utilizator poate interveni în următoarele situații:

a) la inițiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicăției de pe dispozitivul dumneavoastră;

b) din inițiativa băncii, dacă se constată că utilizatorul nu respectă regulile unei conduite adecvate care poate aduce prejudicii de orice natură băncii, precum și prezenții Termeni;

De asemenea, putem suspendă sau modifică Card2Card Transfer imediat, din orice motiv, inclusiv când necesită lucrări de reparații sau întreținere. Putem să adăugăm periodic funcții noi și nu avem obligația să oferim nicio funcție anumită prin Card2Card Transfer. Putem să retragem Card2Card Transfer, însă în acest caz va vom anunță cu cel puțîn 30 de zile înainte.

Putem să modificăm oricând acești Termeni, publicând Termenii modificăți în aplicăția Card2Card Transfer. În acest caz utilizatorii vor fi notificați prin intermediul aplicăției, cu cel puțîn 2 luni înainte de dată propusă pentru intrarea în vigoare a modificărilor. Termenul de 2 luni nu se va aplica modificărilor impuse prin aplicarea unor noi prevederi legale, astfel de modificări aplicandu-se în funcție de dată intrării în vigoare a reglementărilor respective. Utilizarea aplicației după dată intrării în vigoare a modificărilor va fi considerată acceptare tacită a noilor Termeni.

În cazul în care, vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispoziție în aplicăție, aceste servicii vor fi supuse acelorași reguli și condiții cuprinse în prezențele clauze, în cazul în care acestea nu vor beneficia de condiții distincte de prezențele.

7. Proprietatea intelectuală

Utilizatorul declara în mod expres că a luat la cunoștință de faptul că toată creația grafică, conținutul aplicației și materialele audio-video accesate sunt proprietatea Băncii. Fac excepție informațiile, elementele grafice aparțînând altor entități, care sunt proprietatea partenerilor.

Utilizatorul acceptă că orice software folosit în legătură cu serviciile oferite în aplicație conține informațîi confidențiale și aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuală, industrială și alte legi aplicabile.

Utilizatorul se obligă să nu reproducă, să nu copieze, să nu vândă sau să exploateze serviciile, informațiile și/sau materialele audio-video la care are acces că urmare a utilizării acestei aplicațîi, în parte sau complet.

Utilizatorului îi este interzisă modificarea, copierea, închirierea, cedarea, împrumutul, vânzarea, distribuția sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite în cadrul aplicației.

8. Pentru ce nu suntem responsabili

Furnizăm Card2Card Transfer doar pentru uzul dumneavoastră personal.

Va dați acceptul că aplicația nu va fi livrată fără erori sau în mod continuu, că unele imperfecțiuni nu vor fi corectate la momentul apariției lor.

Utilizatorul aplicației este responsabil pentru utilizarea aplicației. CEC Bank nu poate fi ținută responsabilă pentru efectele generate de utilizarea aplicației de către utilizator sau terți, de costurile generate de utilizarea aplicației sau de accesul terților la anumite informații personale și/sau confidențiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicației. Pentru limitarea unor potențiale prejudicii aduse de utilizarea aplicației de către terți, CEC Bank va recomandă să nu înstrăinați/împrumutați telefonul, să nu divulgati metodă de deblocare a dispozitivului și să nu oferiți cardul altor persoane.

CEC Bank nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de către dumneavoastră. Astfel CEC Bank nu este responsabilă de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzând dar fără a se limita la orice breșă de securitate cauzate de viruși, erori, înșelăciuni, falsificare, omitere, întrerupere, defecțiune, întârziere în operațiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cădere a rețelei sau orice altă defecțiune tehnică produsă.

Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau dauna pe care noi sau dumneavoastră nu am putut să o prevedem în limite rezonabile la dată la care ați început să folosiți Card2Card Transfer sau care nu se află sub controlul nostru.

De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:

a. nicio pierdere sau dauna (morală sau patrimonială) datorată nerespectării prezentilor Termeni;

b. acuratețea datelor din aplicațiile, disponibilitatea sau fiabilitatea oricăror informații, conținut, puse la dispoziție de către orice aplicație terță, de exemplu a aplicațiilor de monitorizare a activității fizice. Că atare, nu suntem răspunzători pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de sau în legătură cu utilizarea sau dependență de astfel de aplicații terțe;

c. problemele de sănătate care ar putea rezultă din utilizarea acestor dispozitive și aplicații, din activitatea fizică desfășurată de utilizator;

d. orice pierdere sau corupere a datelor dumneavoastră, dacă pierderea sau coruperea respectivă nu este cauzată de noi sau nu se află sub controlul nostru în limitele rezonabilului. De asemenea, va punem în vedere că CEC Bank nu răspunde față de dumneavoastră și/sau față de terțe părți pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câștiguri nerealizate și/sau nefructificarea unor oportunități de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastră că urmare a lipsei de folosință a aplicației și a serviciilor sau de calitatea necorespunzătoare a serviciilor.

9. Legea aplicabilă

În cazul apariției unui conflict/neînțelegeri legată de utilizarea aplicației, vom încerca soluționarea conflictului respectiv pe cale amiabilă, negocierile în acest sens fiind guvernate de bună credință.

Toate disputele vor fi soluționate în instanțele competențe din România, cu excepția cazurilor în care legislația în vigoare specifică o altă jurisdicție exclusivă pentru dumneavoastră.

Conflictele,disputele și neînțelegerile privind încheierea, derularea, executarea și modificarea contractelor încheiate între clienți și Banca vor fi soluționate de părți pe cale amiabilă, prin modalități de rezolvare alternativă a conflictelor:

persoane fizice: Centrul de Soluționare Alternativă (CSALB), mediere, conciliere, arbitraj, persoane juridice: mediere, conciliere, arbitraj,

 

iar dacă nu se ajunge la un acord amiabil, agreat de ambele părți, soluționarea litigiilor privind încheierea, derularea, executarea și modificarea contractelor încheiate între Clienți și Banca revine instanțelor de judecată competențe conform legilor aplicabile.

10. Asistență

Dacă aveți orice problema legată de funcționarea Card2Card Transfer, ne puteți contacta la numărul de telefon (004) 021. 202.69.99 / 315.71.00.

11. Forță Majoră și cazul fortuit

Forță Majoră” poate fi invocată de oricare din Părțile contractului, în condițiile prevăzute de Legea 287/2009 privind Codul Civil.

CEC Bank nu este răspunzătoare față de utilizator pentru neîndeplinirea oricărei obligații în caz de forță majoră/caz fortuit și în general în cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cât și pentru operarea și conexiunea altor rețele naționale sau străine și pentru activitățile și acțiunile lor în general.

Caz de forță majoră/de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de război (fie declarat sau nu), conflict armat, revoluție, insurecție, acțiuni sau amenințări militare sau teroriste, sabotaj, tulburări civile, greve sau alte acțiuni în câmpul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburări solare sau meteorologice, urgențe publice sau orice altă întâmplare, care este dincolo de controlul băncii.

 Dacă sunteți de acord cu utilizarea Card2Card Transfer în condițiile menționate în termenii de utilizare și în informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal, alegeți opțiunea “Acceptați și continuați” din cadrul aplicației.

google play apple store