contact relatii clienti

Deblocare CEC app, aplicația de Mobile Banking

Dacă ai schimbat dispozitivul, ai uitat sau ai introdus greșit codul PIN, de trei ori consecutiv, acces-ul la aplicația de Mobile Banking se va bloca. Găsești mai jos instrucțiuni pentru a reactiva accesul, direct din aplicație, fără drumuri la bancă.  Funcționează pentru clienții Persoane Fizice.

 

Poți reseta online PIN-ul aplicației Mobile Banking dacă ești client persoană fizică, ai un card bancar activ și ai în continuare acces la numărul de telefon asociat contului tău CEC Bank. 

 

Dacă nu ai card, resetarea nu se poate face online și este necesar să te prezinți într-o sucursală.  Dacă ți-ai schimbat numărul de telefon și ai Mobile Banking activat, poți actualiza online numărul astfel încât să poți primi prin SMS codurile de activare.

 

În cazul Persoanelor Juridice, pentru resetarea accesului la cont, te rugăm să te prezinți în orice sucursală sau să suni la Call-Center.

 

Pași reactivare aplicație

Pas 1: Apeși butonul ”Solicită un nou cod de activare"

Pas 2: Introduci datele de identificare solicitate (o parte din numărul de card, CNP, număr de telefon)

Pas 3: Primești SMS-ul cu cele două coduri de activare de 8 cifre

Pas 4: Introduci codurile de activare

Pas 5: Îți setezi datele de acces în Mobile Banking (user/alias și PIN).

Restetare PIN

Dacă nu îți apare ecranul cu Solicită un nou cod de activare, îți recomandăm să reinstalezi aplicația.